16 Mayıs 2012 Çarşamba

GÜLÜMSEMEK VE HOŞGELDİN DEMEK ZOR DEĞİL


Neden gülümsemeli ve hoşgeldin demeliyiz?
Bireylerin günlük yaşantılarında bir gruba ait olma isteği oldukça yüksektir. Bunu da sosyal ortamlarda bulunarak gerçekleştirirler. Bu grublar da bulunmaları da oraya ait olduklarını hissettikleri müddetçe mümkündür. İşte bu yüzden günlük yaşantılarında, kendilerini aidiyet duygusunu yoğun hissettikleri mağazalardan alışveriş yapmaya yönlendirirler.
Elbette fiyat önemli bir etkendir. Buna karşın fiyatın az olduğu durumlarada sürekli tepki vermedikleri yapılan çalışmalarda kendisini göstermektedir. En önemli beklentilerinin hizmet olduğu ve algılarının en çok hizmet kalitesinden etkilendiğini göstermektedir. Çünkü bir mağazaya alışveriş için gittiklerinde sadece bir beklentileri vardır. O da istedikleri ürünü alıp çıkmaktır. İşte müşteri algısı mağazaya girişle başlar. Sizlerin o algıyı ne kadar yükselttiğiniz burada en önemli faktör olarak karşımıza çıkacaktır. Beklentisinin üzerinde bir algı gerçekleştirmemiz bizlere daha fazla ziyaret ve tavsiyeli müşteri sağlayacaktır. Buda siz tüm saha çalışanlarının 1e1 hizmetimizde +1 ne koyacağı ile ilintilidir.
Bir şirketin tüm departmanlarının birbirinden ayrı olması gibi bir durum söz konusu olamaz. Bu yüzden tüm mağazalarımızda aynı hizmet standartlarını uygulamamız gerektiğini unutmamamız gerekmektedir. İyi çalışmalar dilerim.
T.Yasin TAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder